Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: GEENPEIL | Associateverdrag met de Oekraine

Hahahaha. 299.000? Dat gelooft toch helemaal niemand? Klopt. Dit getal klopt niet. Het is hoger. Of lager. Weet u veel. Wij weten het wel. Maar we hebben nog twee dagen - zaterdag en zondag - om GeenPeil over de drempel van 300.000 geldige handtekeningen te trekken. Dat vinden ze in Den Haag niet leuk. Dus we doen er nog even het zwijgen toe en hopen dat iedereen blijft tekenen. Zodat we marge kunnen bouwen. Marge is mooi. Marge is nodig. Marge is het duwtje over de drempel van de digitale democratie. Marge is het toverwoord van dit weekend. Dus blijf (mensen oproepen om te) tekenen. Op teken.geenpeil.nl. Doe mee. Red de democratie. En schrijf geschiedenis.

ze gaan het halen volgens mij.... hoe dan ook, teken nog even als je dat niet gedaan had: teken.geenpeil.nl

Inderdaad marge is belangrijk. En sowieso, als ze richting de 400.000 stemmen zoude gaan, zal ze (de tegenstanders) hun bekken helemaal doen openvallen

Het blijft een genial stunt. Sowieso die app, maar ook om aan te tonen dat de heren in Den Haag/Brussel helemaal niet op meer democratie zit te wachten.

Ondanks de nieuw aangenomen wet, die bijna onmogelijk is om aan te voldoen; oftewel: gewoon een zoethoudertje, om ons het gevoel te geven meer inspraak te hebben.

En het blijft ook mooi om te zien, hoe ze met smaad-acties, vuile argumenten en speciaal aangestelde spindoctors, de actie onderuit willen halen.

Maar telkens blijft die Jan Roos overeind. Geweldig. Waarschijnlijk ook omdat ze in principe gewoon gelijk hebben (alleen zo ingewikkeld om je gelijk te bewijzen)

.
    Last edited by Faach Viechuur; 26 September 2015, 09:31.

Comment

Vandaag nog een familielid laten tekenen.

Zou mij niets verbazen dat ze er dubbel en dwars over heen gaan.

Ze hebben de papieren versies volgens mij nog niet eens meegeteld.

Comment

AAAALLLEEEEJJUUUUPPAAAAHHHHHHHH
        BUKAKE zeker weten dat het gehaald wordt

Comment

Ik begreep dat het gisteravond al de benodigde stemmen binnen waren ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Gisterochtend om 9:00 leek het er al op volgens mij.. toen hadden ze zogenaamd 299.000.

Wellicht zaten ze er toen al ruimschoots overheen.

Zal me niks verbazen dat ze dadelijk hun excuses gaan aanbieden, omdat ze politieke spelletjes hebben gespeeld.

Dus telkens een verzonnen tussenstand, om de mensen te manipuleren en de druk erop te houden.

Ben benieuwd, en zowaar lichtelijk zenuwachtig voor de tussenstand...

- - - Updated - - -

liveteken.geenpeil.nl uit om de laatste handtekeningen bijtijds te kunnen printen. Teller in apart scherm openen? Hierrr. Codeteller op je eigen site plempen? Sure, dit is de embedcode:

Teller: http://www.geenstijl.nl/paginas/geen...n/tellert.html (op dit moment: 443.126!!!)
            Last edited by Faach Viechuur; 27 September 2015, 19:09.

Comment

YEEEUUUHHH thx faach voor je inzet man gvd ghehehehehe YEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUYYYY en de rest ook btw voor het tekenen ook al heeft het geen nut voor het verdrag zelf we hebben laten weten dat we gehoord willen worden.

Comment

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Geen idee waarom je als je als doofstomme geen paspoort had, maar maakt ook niet uit, mooi dat je je handtekening hiervoor hebt kunnen zetten

Ik geloof echt dat dit allemaal nog wel een staartje kan hebben; ook voor de toekomst.

Sowieso de app, geniaal.

En ook bijna zeker dat het een negatieve uitslag wordt, als het referendum wordt gehouden.

Dan is het wel gewoon een dikke middelvinger naar de politiek.

En zitten ze sowieso met een dillema.

Of ze gaan de uitslag, en daarmee het volk, compleet negeren; en gewoon verder in het voorstel.

Of ze gaan uisteren naar de uitslag, en moeten ze met knikkende knietjes naar Brussel, om te zeggen dat het misschien toch niet zo'n goed idee is.

Vraag me af hoe ze dit allemaal weer recht willen spindoctoren.

@Urban

Comment

Nederland gaat bevolking raadplegen over associatieverdrag met Oekraine => KLIK

Comment

Het kan in ieder geval ook niet genegeerd worden: http://www.nu.nl/politiek/4134501/re...ieverdrag.html

Comment

Hmm als ik de pol hierboven bekijk zit het stemmen op jd er nog niet zo in. 5 stemmen ghehehehe.

Comment

Had de lol er ook pas later bijgezet. Verder hoop ik dat ze het topic nog niet gevonden hebben, vanwege de oninteressante categorie. En dat wanneer ze het op de deurmat gaan krijgen, het ook allemaal meer vorm krijgt. Maarja er zal wel een hele strijd gevoerd gaan worden om dit referendum te ridiculiseren, in de hoop op een lage opkomst.

-Verstuurd met Tapatalk-

Comment

Lol = poll

-Verstuurd met Tapatalk-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door I love it View Post
                              Wie niet tekent is een vluchteling.
                              Je suis een vluchteling!

Comment

LOL... Maar nog een speliale reden om niet te tekenen?

-Verstuurd met Tapatalk-

Comment

Bezig...
                                X